kickboxning

2010-03-30 / 11:33:30
Japp idag vaknade jag av att bebisen tränade kickboxning i magen. Jäklarns va rörelserna blir starkare och starkare =)  Blir ett riktigt karate kid när han/hon kommer ut =) Men grymt mysigt är det!

Idag är det min lediga dag =) woho ska njuta hela dagen lång =) vaknade först vid nio men sedan påminnde jag mig om att det är min lediga dag och inga måsten ska finnas så somnade om direkt =)
Har nyss ätiti en riktigt god frukost =)
fick inte flex i morgon så ska ta vara på denna dag =)

Ska ringa och terrorisera bästa Elin nu snart sedan städa lite och och ut och pyssla med skönheten min, Calibera.
Köpte födelsedagspresent åt henne igår. Tösen fyller 10 år den 13 april. så har köpt ny grimma med tillhörande grimmskaft super fint tycker jag =) sedan ett nytt shabrak då jag har mest dressyr och har ju en hoppsadel =) tror hon ska få ett träns oxå men ska kika lite till vill inte köpa bara för köpandes skull men 10 år är ju ändå lite speciellt och hon är väldigt speciell för mej =) En trogen vänn i alla väder och älskar henne som min bebis!




Ha en toppen dag!
Vi hörs
Kommentarer!
Postat av: Emma

Du får köpa lite morötter och äpple också! :)

Kommenterat - 2010-03-30 / 17:58:17  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Postat av: Linnéa

Känns sparkarna ut nu? :)

Kommenterat - 2010-03-30 / 20:55:47  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: