jobb jobb jobb

2010-03-29 / 14:09:24
I dag är sliten förnamnet iaf. Jobbade i fredags natt klev av lördag mogon åkte och släppte ut hästarna och välrdens bästa pappa hjälpt till =) Sedan hem och sov. Storhandlade och tvättade med älskling och sedan hade vi taco och film mys så härligt!
Söndagen klev jag på och jobbade eftermiddag men de fattades folk på natten så stannade kvar och jobbade till 07.10 i morse. (innebär att jag jobbade från 14.00-07:00) så idag är jag sliten.
Nu får det nog räcka med dess extra pass för mig, är så trött ändå nu när magen växer och gror.
Men självklart vill jag ju ha extra pengarna när vi har planer på att köpa radhus. jäkligt synd att vi var tvungen att lägga oss i fredags men och andra sidan så va de sjuka pengar de handlade om och de va lite väl snabba ryck. nej så vi kavlar upp ärmarna och letar vidare =)


De senaste dagarna har rörelserna i magen ökat, kan känna dom när jag sitter och står nu oxå =) såååå mysigt! i natt fick min goa kollega känna rörelserna oxå =) mysigt mysigt!

Nu är jag ledig till onsdag em men har försökt lägga flex då men kan ju bli inringd fram till kl 14 så de går ju aldrig att veta. men de vore skönt och jag tycker jag är välrd det nu =)

Jobbar även natt i helgen som kommer, 3 helger i rad blir det inte konstigt att det känns som att jag och älsklingen aldrig ses =( men helgen därpå är jag ledig och då ska jag hitta på nå skoj med honom =)


nej nu ska jag gör mig lite klar och åka och handla litebrodd åt min sköna och sedan åka och pyssla om henne bästaste Calibera!

Vi hörs!
Kommentarer!
Postat av: p e e l i i n

Gumman, då kanske vi kan hitta på nått vi 4 den helgen du e ledig, om ni vill? :) pusspuss <3

Kommenterat - 2010-03-29 / 22:57:51  | URL - http://niidju.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: