foglossning

2010-03-31 / 09:33:09
Usha är bra trött idag har haft jätte ont av foglossningen i natt =( Ansträngde mig nog förmycket igår när jag red på banan. Men shit va fin hon är att rida min egna Calibera! Lite svårt var det att göra helt rätt hjälper med sittsen för de gör ont men efter liet om och men så lyckades vi ändå =) Så kolk du är min vän. Du och jag föralltid! Är så grymt imponerad av denna häst inteligens. Hon är så rädd om mig, så lyhörd. Hon visste långt före mig att det finna en bebis i min mage.
Jag hoppas hon sköter sig lika bra när bästa Elin ska hjälpa oss =)

Har vaknat så fort jag ska vända mig i sängen så är helt färdig nu, ska försöka vila lite så jag orkar jobba i kväll men de brukar gå bra. Tur att jag har mitt kära bälte som hjälp =) Underbara mammsen som hade ett och låna ut, grym hjälp jag har haft av detta!

Igår kväll vid tvn började bebisen kicka i magen igen, nu fick även älsklingen känna att det är mer än små puffar hihi härligt härligt =) På fredag är det 2 veckor sedan sparkarna/rörelserna gick känna och då var de små puffar som kändes, snacka om att det har utvecklats fort!



Nu ska jag sätta mig och fixa lite med pappers göra inför havandeskapspenningen mm.

Vore skoj att bowla snart igen! Även om jag är kass på det är det bra skoj =)

Ha en trevlig dag!
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

De har ja oxå velat göra väldigt länge :)

Kommenterat - 2010-03-31 / 17:57:53  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: