väntan.....

2010-12-13 / 10:42:08
Idag är det en tung, nervös, klump i magen dag.... speciellt för två av mina fina vänner... Systrarna S och en väldigt fin häst..... 

Fakta ska tas fram.... information ska ges.... och ingen riktigt vet....    ingen dag som man önskar någon....

MEN DET SKA GÅ BRA! DET ÄR ETT POSITIVT BESKED SOM SKA KOMMA. DET ÄR TVÅ GLADA TJEJER SOM SKA RINGA MIG LITE SSENARE IDAG. DET BARA ÄR SÅ DET HAR JAG BESTÄMT


Om det nu finns rättvisa i denna värld så bör en sådan fin häst, med så många härliga år kvar att leva få changs att fortsätta sina dagar här på jorden.... att det kanske är en liten liten skada men som kommer bli HELT bra.


Att vänta är aldrig kul, att inget veta bara grubbla och spekulera är jobbigt och tar på krafter och ork.....


Visst många förstår inte hur man kan känna så starkt för sina djur, men är man en riktig djurägare och djurälskare så förstår man dess kärlek.  Ett djur blir en familjemedlem, ens barn, man vill hjälpa man vill göra allt man kan.


MISSY du ska bli bra för jag vet 2 underbara människor som behöver dej och älskar dej! Du måste bli bra så du kan få komma hem och göra vårat stall komplett. Våren trio är inte fulländad utan dej...



Håller andan och hoppas av hela mitt hjärta!  Idag ska det gå bra!



Styrke kramar till er mina vänner
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: