tack för de riktiga

2010-12-09 / 12:15:56
Jag har alltid tyckt om att ha många vänner runt omkring mej, helst överallt. Vilket har resulterat i att man har många ytliga, som man mest omgåtts med när det har varit fest.
Men sedan jag blev gravid och fick bran så upptäckte jag vilka som var mina riktiga vänner. Mobilen blev allt tystare, va väl inte lika kul när jag inte hade fest om helgerna eller skulle ut och festa.

Du är en toppen vän, vi har så kul ihop. BULLSHIT!  spriten som talar alkis! FÖr så fort jag slutade dricka så blev mobilen tystare, folk som påstod sig vara en bra vän mm bara försvann när jag slutade festa.

Jag blev inte nunna och låste in mig på ett kloster, jag blev mamma. Att vara mamma gör att man fortfarande kan umgås och göra saker. Men jag kan ju inte dricka alkohol när jag ammar, eller kan kan jag ju men hur bra vore det?
Men jag fick ju bevisat vilka som var riktiga vänner och det rä jag glad för och er håller jag varmt om hjärtat!

Ska bli intresant och se va som händer den dagen man går ut på krogen men dont even try jag vill inte ha er i mitt liv. Jag vill ha riktiga vänner =) och dom som finns kvar är dom bästa!


Jag har en allra bästa vän, henne fann jag 2007 men de känns som vi kännt varandra hela livet och hon har alltid funnits vid min sida. En riktig vän som står mej nära. Älskar dej!




ojoj låter som en ilsken bitch en de va bra skönt att ventilera sig! Ingen är ju tvingad till att läsa skiten jag skriver.





Kommentarer!
Postat av: PinkieLaady

Du har så rätt! Jag upplever precis samma sak nu när man inte kan vara ute å härja på samma sätt.. känns som att man inte duger när man är nykter.. mycket märkligt. Visst jag är inte bäst på att höra av mig heller.. men man ser ändå en skillnad, vilka som bara har försvunnit och vilka som fortfarande pratar med mig.

Kommenterat - 2010-12-09 / 20:36:26  | URL - http://pinkiedesign.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår precis vad du menar. Nu är jag inte gravid eller har barn ;) Men har också fått en liten "uppenbarelse" på vilka som är mina riktiga vänner. Dom som finns där och stöttar i svåra tider <3

Kommenterat - 2010-12-10 / 09:26:18  | URL - http://emma.stjernstedt.net/blogg
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: