PRINS

2010-12-09 / 11:18:38
Jag har världens bästa sambo! Kärleken i mitt liv!
Så detta blir ett inlägg för honom <3

Vi träffades i maj 2009 och sedan vi började umgås har vi inte varit i från varandra, det va rätt från första början.
Vi har festat ihop, spelat fotboll, lagat mat, köpt bil, radhus och skapat världens vackraste dotter ELINA.
Vi har alltid kul när vi umgås =) Självklart kan man bli irriterad på varandra ibland, konstigt vore det annars MEN vi har aldrig bråkat och det är grymt skönt för i mitt förra förhållande va det bråk från vecka 1 och 3 år frammåt....





Han är snygg, han är snäll, omtänksam, rolig, smart och han är MIN!


Så nu har jag fått skryta lite om prinsen i mitt liv.

Jag hoppas att alla får changsen att bli lika lycklig och få träffa någon som är lika bra =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: