irriterad, galen...

2010-08-31 / 14:03:53
önskar man kunde vinna massa pengar och slippa ha nån jäkla föräldrapenning! visst dom har säkert mycket att göra, alla kan göra fel, men hur kan de strula så mycket för mej? en gång räcker inte varje jäkla utbetalning! man måste hålla koll och räkna själv så man inte blir utan pengar....
hade de inte varit för att jag måste få tag i försäkringsklassan så hade jag hyvat den i väggen nu men men inte lätt att ringa med en trasig telefon så får snällt bita mej i läppen och vara lugn.


men hoppas att dom har ett bra svar för nu är jag mer än irriterad!

 full rust, barn, djur och sambo alla vill vi ha mat och tak överhuvudet så sluta strula nu tack!

så nu har jag fått gnälla av mej lite dags att jaga lite dammråttor med dammsugaren, de är skit bra när man är på dåligt humör då blir det rent!

Kommentarer!
Postat av: PinkieLaady

Inte första gången dom strular.. hoppas det löser sig och att du får nå vettigt svar från dom! Stå på dig är väl det ända man kan göra i denna situation

Kommenterat - 2010-09-02 / 14:26:37  | URL - http://pinkielaady.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: