sjukskriven

2010-04-29 / 09:41:17

mm har blivit sjukskriven tom måndag nästa vecka, funkar inte på jobbet får massa sammansdragningar hela tiden och en jäkla foglossning. Går ju knappt att gå eller sitta =(
Får se hur de blir efter helgen.... men att jobba till slutet på maj känns tufft. Men jag vill inte gå hem redan heller känns konstigt, plus dyrt men samtidigt vill jag inte riskera nå med älklingen våran i magen och jag måste ju tänka på mig med är inte så kul att knappt kunna röra sig efter man har jobbat eller gjort nå annat som har tagit lite för mycket kraft =(
Har ringt barnmoskan, väntar nu på att bli uppringd men har väntat nu i 1 timme och 40 minuter känner mej bort glömd men men dom kan ju ha mycket att göra helt enkelt.

aja vila är de bästa så de ska jag göra hela helgen i hop om att må bättre sen.

Igår kom bästa Emma och hennes prins Jacob hit och hälsade på såååå himla kul! Tok saknar henne! men vi ska ses på måndag igen innan dom drar vidare =) längtar redan =)
Blev massa härliga minnen som väcktes till liv igår när vi prata shit va kul vi har haft ihop =) min lilla party snäcka ;)





i förrgår när jag låg i soffan var det full aktion i magen så drog upp tröjan och då kunde vi se hur älsklingen där inne puffa och dona där inne. Vi såg hur det tröck innefrån =) så otroligt!
Längtan är enorm och jag vet att bebisen kommer vara den vackraste bebisen och vi kommer älska henne/honom oändligt!
Nu ska vi bara börja göra i ordning och förbereda så det finns pltas för säng och sådan här hemma sedan.
Bor kvar här medan vi letar hus. Nu har vi bestämmt oss för att det är ett hus vi vill ha så inga mellan flytter. Vi ska göra i odning här hemma och spara pengar tills vi hittar vårat hus =)

Jag har väldens bästa sambosar, väldens bästa pojkvän! Finns inte ord för hur underbar han är=) mannen i mitt liv helt klart, du och jag föralltid det tvivlar jag inte en sekund på!
Har helt underbaar vännen och en helt underbar familj. Jag har helt enkelt dom bästa i mitt liv och de är jag lycklig över =)

ha en bra dag!
nus jag lägga mig och vila igen i väntan på att telefon ringer.

Hörs!

Kommentarer!
Postat av: M A L I N |--| E ♥

Skulle du kunna rösta på min bild i en fototävling? Jag är nummer 12 och gå in här för att rösta:

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



Det skulle betyda så grymt mycket! :)

KRAM



Men du behöver ju såklart inte rösta, och om du inte tar imot sånnahär kommentarer kan du ju bara radera den! :)

Kommenterat - 2010-05-01 / 14:01:11  | URL - http://malinhee.blogg.se/
Postat av: M A L I N |--| E

SV. tack så mycket! :)

nja.. jag är 13 år, så det är nog mer som en hobby :)

Kommenterat - 2010-05-01 / 17:06:29  | URL - http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var helt underbart att träffa dig med hjärtat! <3 så vacker med din stooora mage!=) Vi rings imorn för att smida lite planer inför eftermiddagen ;) LÄNGTAR!!

puss puss och kram!

Kommenterat - 2010-05-02 / 20:42:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: