polis

2010-04-03 / 10:53:48
Japp idag strax före 10 fastnade jag i en poliskontroll på väg hem från stallet. Fick fråga hur man skulle göra, har ju aldrig gjort de där förr hihi men det va en riktigt trevlig polis som drog på smilet och berättade.
Så det va nog dagens lärorikaste händesle.

Nu ska jag vila lite för att orka jobba natt. ska jobba 2 nätter nu sen ledig till onsdag natt sen ledig resten av veckan känns lyx =) men väl behövligt så slut som jag är just nu. Bara att inse att man inte orkar lika mycket längre och jag måste lära mig att lyssna på kroppen i tid så jag inte ebhöver bli så klen.


HAr haft 2 super mysiga dagar med älsklingen min såååå långt mellan gångerna vi är ledig samtidigt nu förtiden.
Ävben om jag sovit typ hela torsdagen och fredag så har vi iaf umgåtts massor! Världens bästa Tony!


Ha en toppen mysig påskhelg!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: