njuter

2010-04-06 / 10:30:29
japp denna vecka är min lyx och vila upp sig vecka =)
Ledig i dag går på natt i morgon, ledig torsdag, fredag, lördag och söndag woho va nice!

Har jobbar natt hela helgen samt haft utsläpp i stallet så har inbte kunna rida för jag har haft ont av foglossningen men världens bästa Frida har ridit min tös lördag och söndag såå himla snällt =) värt guld för oss båda =)

Ikväll ska donnan min få nya skor och bli snygg om fötterna sina.


Nu ska jag göra mej redo för en lunch med världens bästa mammsen!

Lillknorren i magen sparkar och donar på där inne, nu kan jag känna vissa rörelser när jag går och när jag jobbar, börjar bli stark där inne =) så mysigt så!

Har en rand som går från bäcken/blygbenet ungefär och upp till revbenen, på jobbet var det en som sa att det betydde att det var en kille. men mammsen hade lika med mej och min syster och vi är ju inte killar men jag är bra nyfiken på vad de är för filur i magen =) Tok längtar till ankomsten ;)
Men vill vill vill hitta någonstans att bo..... helst nu!
Letar hela tiden, köpes, hyres, segt segt ingen går att fp tag på, lite och dyra objekt att köpa men men sanrt hittar vi nog nått.
Någon som har nå tips? säg gärna till =)

ha en toppen dag nu ska jag ut och njytan av det vackra vårvädret!

Hörs!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: