MYS FREDAG

2010-04-23 / 14:44:23
Började dagen med att leta lite boende som vanligt. sedan kröp jag ner i sängen en stund till lovley! Blev bjuden på frukost/lunch hos bästa syster =) samt lite fika som hon hade bakat mums!
efter de gick jag hem och vilade lite till har en jäkl foglossning idag så då är vila de enda som lindrar.

Nu har jag precis tagit ut en sockerkaka ur ugnen, tänkte jag skulle pigga upp min förkylda prins lite när han kommer hem ;)

Nu ska jag hämta bästa Ullis och åka mot stallet =)

idag är det fredag vilket innebär FREDAGSMYS lovley =) me like. får se vad kvällen bjuder på för trevligt. Ska iaf laga god mat med min älskling får se om det kanske blir ett biobesök sen eller va vi hittar på.



ha en toppen helg!

Själv njuter jag av en nystädad lägenhet samt doften av nybakat såååå hemtrevligt=)
Kommentarer!
Postat av: bettis

heej sabina:) grattis till magen hi hi va skoj:) har ju inte sett eller pratat med dig på evigheter så hittade jag hit:) ja som trodde du o fisk henkrik skulle hålla i hop hela livet:)

hoppas du mår bra!

kramis till dig:)

Kommenterat - 2010-04-25 / 14:22:32
Postat av: sabina

men heeej Bettan! skoj att höra från dej =)

hur är det med dej? har du ingen mail eller mobil nr så vi kan höras av? kramar

Kommenterat - 2010-04-26 / 14:00:45  | URL - http://calibera.blogg.se/
Postat av: Bettis

hej gummsi:)skoj!

ja jag har tänkt på dig!! var du håller hus:) hi hi*

073-9037895 vad är ditt nummer? [email protected] :) kramis till dig*

Kommenterat - 2010-04-27 / 10:55:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: