LOVLEY

2010-04-10 / 13:16:31
Har precis beställt nya sängkläder =) sååå fina så =)



Tyckte det va riktigt hemtrevliga och ser så mysiga ut =) ser fram emot att få bädda rent med dessa =)


Darlingen min ligger och vilar, knäppisen gick upp före 8 fast de va lördag men men han ligger och vilar nu iaf =) ska gå och hoppa lite på honom snart så vi kan åka och handla lite.  Behöver fylla på kylen lite sen tänkte vi även gå och kika lite på barnenshus sååå mysigt. Och alltid kommer vi hem med något hihi.

Ikväll ville älsklingen att vi skulle gå ut och äta så de ska vi göra =)
Blir nog på stället mitt emot oss, de lagar mat på en kolgrill hur mysigt låter inte det?!



Bebisen i magen var nyss med och tyckte till oxå ;) Rumstrerar runt lite i magen min =)
På onsdag ska jag på kontroll igen, spännande att höra hur mycket jag har gått upp nu, sist var det 2 kg.
Denna gång ska vi även få lyssna på lillan/lillens hjärtljud tok längtar!


Nu vill vi har vår och sommar med lite värme tack =)





`Tack för en trevlig bio kväll igår=)




Ha en toppen lördag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: