hyra

2010-04-22 / 10:08:15
Ledig idag =) så skönt är riktigt seg idag, är upp på toa mellan 4-7 ggr per natt det beror hur mycket krabaten lever om och trycker på min blåsa hihi livliga älsklingen =) så är lite seg idag samt detta väder gjorde mej extra seg men det är ett perfekt väder att städa och tvätta i =) så i dag ska jag fixa och dona här hemma Passar så bra när jag inte har någon bil.

Min snälla chef har ordnat så jag kan få lite andra arbetssysslor mina 2 sista veckor på jobbet så jag inte ska behöva va sjukskriven =) så snällt=) vill inte behöva gå hem redan! förlorar massa pengar och va ska jag roa mej med i 3 månader? det räcker med 2 lediga månader för att pyssla och boa till sig =)


Ska åka och kolla på en lägenhet ikväll, en kille som vill byta med oss =) så jag håller tummarna!
Lägger köpa på hyllan tills vidare för nu när det är så ont om tid och vi börjar bli lite stressade iaf jag så är det stor risk att köpa grisen i säcken, att köpa utan att det är helt genomtänkt vore inge bra.
Så vi väljer att hitta en större hyresrätt och sedan hålla ett öga öppet tills vi hittar vårt drömhus =) samt att vi hinner spara mer.
Även om det känns tungt att vänta med hus eftersom vi var så inställda på det och båda verkligen vill men så är de det bästa i nu läget. de är ju bara 3 månader och 2 veckor kvar typ.... så nej vi tar det lite lugnt och hoppas på att få tag i en mysig 3a eller 4a att hyra tills vidare =)

nej nu ska jag hugga tag i städningen!
ha en trevlig dag gott folk
Hörs!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: