helg =)

2010-04-09 / 14:41:54

nu har jag tagit mig ur sängen efter att ha jobbat natt... sliten? japp. men men kan inte alltid vara en dans på rosor.

Hade fått deklarationspapprena när jag kom upp, riktigt skönt att inte behöva betala tillbaka =)

Ikväll blir det bio, riktigt trevligt! skönt att komma ut och göra något men ändå ta de lite lugnt så de blir nog en riktigt toppen kväll det här.
Ska åka och fixa stallet strax längtar efter min prins som snart kommer hem =)


Igår hade jag en trevlig dag, först bjöd jag syrran på frukost sen for jag och hämta Elin så åkte vi till valbo, blev lunch och en fika riktigt trevligt =)

och nu är jag ledig fram till måndag woho va jag njuter nu!

Ha en toppen helg gott folk

vi hörs!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: