Beviljat!

2010-04-26 / 14:36:24
Idag när jag vaknade hade posten kommit, fanns ett kuvär från försäkringskassan. Slet upp det av iver. Jag har fått beviljat att vara hemma och få havandeskapspenning from 7 juni!!!!!!!!! Är så glad! Har Lagt semester från sista maj och fram tills dess så jag jobbar till slutet på maj sen får jag vila upp mig.
Det känns väl behövligt, i dag kan jag knappt sitta eller gå har så sjukt ont av foglossningen =( men tror det kommer bli bättre när jag blir ledig och kan vila och dona i mitt egna tempo. Man är ju inte blixten längre hihi


gahhhh va jag längtar efter bebisen! Det sparkar för fullt i magen just nu sååå mysigt! Finns inga ord för hur mycket vi älskar den lilla/lille redan nu!


Snart kommer prinsen min hem =) saknar han! Är så drygt att vara ensam när man har så ont, vill bara ha en bamse kram =)

Ha en toppen dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: