tok förkyld

2009-09-20 / 12:58:03
jajemän precis vad jag är, kroppen värker, fryser är jätte täppt i näsen och halsen värker..... så segt men men med allt sonm går nu är det väl inte konstigt att jag dimper. jag har så lätt för att bli sjuk. men kanske får bättre imunförsvar senare i livet? vore nått de=)

Det tog nästan 3 gånger så lång tid i staqllet idag, var tvungen att sitta och vila var 5e minut typ för jag blev helt slut, benen var som över kokta spagetti. puha men skönt när de var klart. lekte med min älskade callie på banan, orkade inte rida för skulle hon busa skulle jag åka av direkt men jag longera henne och lekte lite riktigt kul hade vi, du är en riktigt vän min älskade! nu ligger jag ner bäddad i soffan och vilar/sover har även sjukt anmält mej inför morgondagens natt. ett nytt ställe, utan intro, gamla patienter nej de vore ego att gå och jobba.



Det är så synd att det har blivit som det har mellan oss, att vi har glidit i sär.... jag ser när du skriver att du mår dåligt.... önskar jag fick och kunde hjälpa dej. har skrivit x antal ggr att jag finns här och jag lyssnar, ställer upp. du behöver bara säga dom orden att jag får att du vill men verkar inte så. du har det kanske bättre utan mej...
så sorligt när jag tänker på att detta skulle vara vårat år och så blev det så här....
men jag hoppas, hoppas på att det bara är en peiod i livet att det blir bra igen, för jag saknar dej, vill inte vara utan dej!

DU OCH JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fyra oslagbara tjejer =) i alla fall tillsammans...


allt som händer och sker har någon mening, allt har en mening annars skulle de inte hända, det är vad jag tror.
men förstår inte meningen med att det ska vara så här?! förstår det bara inte.


har haft en lugn och skön helg, nykter hela helgen såååå skönt, de gav faktiskt mer smak =) mins inte sist men man ska ju leva medan man är ung ;) och jag mår så himla mycket bättre sedan jag flyttade ifrån H. jag har fått bättre självförtroende, mer ork och vilja, är gladare ja hela jag mår så himla mycket bättre efter det. känns som att jag har börja hitta mej själv igen, trodde de va omöjligt när jag var där nere på botten men nu känns de som att jag är på väg mot toppen =)

nu ska jag vila lite till.

Krya på er som är sjuka! och var försiktigt så ni inte blir sjuka ni som är friska!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: