sambo-fotboll-häst-jobb

2009-09-04 / 12:04:33
jag har nyss fått veta att vi får vara kvar på jobbet, inte fast men vik att om vi inte har bråttom med att hitta någon fast tjänst så finns de jobb =) och jag är glad så länge jag har ett jobb att gå till. jag menar jag är ju bara 22 och nyss blivit färdig ssk så då kan man inte begära fast tjänst direkt.  plus att i dagens samhälle är de inte alltid så lätt att få jobb heller.
Men just nu njuter jag verkligen av att inte behöva öppna nå böcker i höst! och skulle jag göra de så är det för att JAG VILL och inte måste =) de är en härlig känsla =)


Callie börjar bli bättre i benet, sakta men säkert =) har ridit ordentligt några ggr nu och de gör susen för hennes has! vill verkligen komma igång med henne=) så underbar tös! jätte trevlig att rida och som verkligen  njuter av att träna! LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!

Är riktigt sugen på att börja träna fotboll på riktigt, men bara om inte Callie drabbas. Men ska undersöka saken för jag vill verkligen. Inte att spela massa matcher hit och dit utan få träna på riktigt och hålla igång. Jag trivs verkligen på fotbolls planen. men jag vet juh inte om nacken och mitt höger knä håller men allt går att ta reda på.
Prova några träningar är de ingen som tar skada av =)

sambo-särbo, ja jag vet inte riktigt vad jag är med typ sambosärbo i ett kanske? vio sover alltid tillsammans men vi har varsina lägenheter, vi är endast i min han åker då och då för att hämta något eller så. men nu har han sin tv och dvd här och lite kläder...  men iblend känns de lite onödligt att betala för 2 lägenheter när vi endats bor i 1. men de är ju inte jag som betalar för en i onödan iaf. så de är väl lite upp till honom. förr eller senare flyttar vi ihop de har vi redan pratat lite lös om =) så varför stressa? om de är vi som ska vara med varandra så har vi hela livet framför oss =) och han har ju 3 månaders uppsägsningstid oxå så de är ju inte nå flytta ihop inom den tiden och jag tror nog att det dröjer lite till ändå men vi bor ju nästan redan ihop =)
Jag tror vi skulle funka bra som sambosar =) de känns som så för de här 3 månaderna som vi "bott" här har funkat toppen! Tony är en toppen kille =)
Har varit tillsammans lite över 4 månader nu hihi så härligt!
JAG ÄLSKAR DEJ
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: