piggare=)

2009-09-24 / 11:07:09
wiiii idag är jag mycket piggare =) ska försöka hålla mej vaken hela dagen om det går. Vill bli frisk nu =)
håller jag mej feber fri så smittas jag inte längre from i morgon =)

jag är lite sko shopping sugen ;) skulle vilja ha nå stövletter..... humm måste kika runt lite på nätet och se vad som erbjuds =) Tänk att skor kan få en att må så bra =)
Skulle även vilja ha en ny väska till hösten hihi men det blir lite svårare för jag vet i huvudet hur den ska se ut...



igår hade jag och darling en myskväll =) kollade på film, narnia 2.
Jag åt till och med lite mat igår, inte nån jätte portion men ändå =) de är en start!

Är så himla skönt att ha honom, det är så skönt att prata med honom för han lyssnar verkligen =) en underbar pojkvän och en riktigt vän =)
Go hjärtat har ringt varje dag (2ggr om dagen) för att höra hur jag mår! så fint, man känner sig verkligen speciell!


Det dryga med att jag har varit sjuk är att jag förlorade en hel del på nästa lön... och det börjar ju närma sig jul, rusten ska göras..... ja de är lite segt men å andra sidan så får man prioritera.
Lägenheten vill jag få ordningt på innan vi stoppar in andra möbler, lika bra att först slänga och sälja de som ska bort sedan rusta och till sist stoppa in de möbler vi ska ha här =)
Det är så onödigt att börja rusta med massa möbler i vägen när man kan underlätta.
inte för att det blir en jätte rust men vardagrummet ska väggarna målas/tappetseras och även väggarna i hallen. Står inte ut med den här röda färgen, så mörk och så svår att möblera till!
Ska åka runt och kolla vad det finns och få lite idéer =)



Efter dina skrivna ord så ligger bollen hos dej, jag har gjort vad jag kan känns det som. iaf efter när jag läst... jag känner mej rätt korkad..... som trodde att du ville.... men det var nog bara jag.... dumma mej....
men nu vet jag iaf. så som sagt nu ligger bollen hos dej för jag vet inte längre.
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Bollen kanske ligger hos mig, men jag vet inte hur ja ska resa mig igen om ja en en gång blir "lurad"... Jag ska svara på mailet, men det är inge man gör över fem min men de kommer..

Kommenterat - 2009-09-25 / 07:00:53  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: