min älskade Calibera

2009-09-08 / 23:13:50

Hon är såååååå bäst! Min älskade Calibera det finns bara en som henne och hon är MIN!!!!!!!!!!

Igår hade vi en härlig galopptur i skogen, i dag mjukade vi upp oss lite på banan efter gårdagen, såååå underbar att rida! Lite sur först när hon inte förstår men när hon väl förstod så gick de så himla bra =) Hon blir så stolt när hon får beröm hihi go tösen min!

Ser fram emot att få pyssla om henne i morgon igen innan jobbet =) Det är verkligen en toppen start på dagen.

Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon.

Ska försöka få med mej min älskling till sängen oxå, ligger och sover så skönt på soffan. så söt!
Han hade gjort matlåda till mej till i morgon shit va underbart de är att ha en så fin kille som ger tillbaka så himla mycket. Hoppas verkligen att det alltid är vi =)
Han är en underbar vän och en underbar pojkvän kan inte bli bättre  är såååå kär!

Sov gott

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: