inte som förr....

2009-09-17 / 13:16:24
måste nog inse att de inte kommer bli som förr.... men vet inte vad som hände.... va gjorde jag fel?
Jag trodde att de alltid skulle vara du och jag.... men nu ses vi knappt....

Det är tomt och jag saknar dej, oss de vi hade men de verkar vara över.....

Jag hoppas att det bara är en period.... men börjar tveka... trodde vi klara allt.... vad hände?

Tårarana kommer ibland när jag är själv och tänker, funderar... VARFÖR?

Jag kommer alltid att älska dej, jag kommer alltid att finns här för dej!  om du vill....

Det känns som att jag inte kan göra så mycket mer, jag har försökt men vet inte vad jag mer kan göra.... finns det något så säg för jag vill att det ska bli som förr.... de vi hade....


 
Jag har världens bästa pojkvän som finns här, som lyssnar, ställer upp, stöttar i allt... men jag saknar även min vän.....






Var rädd om era vänner för goda vänner växer inte på träd!

Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Du är utmanad, kolla min blogg ;)

Kommenterat - 2009-09-18 / 07:01:37  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: