Fredag hela dagen

2009-09-25 / 10:44:39
Den här veckan har gått fort även om jag har tillbringat den i soffan och i sängen men nu mår jag mycket piggare så i morgon ska jag till stallet =) nu smittas jag inte längre men måste hämta lite mer krafter, har man bara varit liggandes och inte ätit nå speciellt så blir man rätt klen.

min älskling ringde hem från jobbet nyss och sa att han börja känna sig klen så jag hoppas att det inte är jag som smittat honom! Stakarn.... ska försöka ta mej till affären snart och hyandla lite, han har ställt upp hela veckan för mej så nu är det min tur. =)

Vi köpte ett data bord igår hihi ;)
men får se om vi sätter upp det eller väntar tills vi är tapetserat först.

om jag håller mej så här pigg ska jag ha en shopping date med min underbara Sofie i helgen =)

men idag blir de handla, plocka ordning lite sen bara ta dagen som den kommer efter vad jag orkar, kan tänka mej att jag kommer vara helt slut efter att ha tagit mej till affären.


men ha en toppen dag gott folk, de blir vad man gör det till =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: