host host

2009-09-23 / 13:24:27
skrev nyss ett super långt inlägg men valde att ta bort det. men det känns skönt att nästan ha skrivit det =)

Det äe konstigt det där att det är lättare att skriva än prata, iaf för mej. har liksom svårt att hitta orden när jag vill formulera det bra när jag pratar.  men inte för att det alltid blir bra när man skriver men de känns bättre.

1 januari blir vi sambos mysigt men samtidigt läskigt. men varför ha 2 lägenheter när vi ändå bor i en? det blir mycket bättre ekonomiskt och mindre slöseri på onödiga hyror. plus att det är redan som att vi bor ihop =)
men de är ändå läskigt för det är en sak att typ bo ihop och att göra det på riktigt och efter mitt förra förhållande har jag en hel del erfarenhet med mej i bakhuvudet. men det går inte att jämföra dessa 2 killar, de är helt olika. Tony är helt underbar, ställer upp på alla sätt och vis och får mej att må bra. men lite skraj är man ju för att det ska krasha när man väl bor ihop.... och förlora honom.... men det är väl inte fören man bor ihop man vet om an passar ihop???

Idag är första feber fria dagen, men jag smittas fortfarande. håller jag mej feberfri så får jag gå ut framåt fredag-lördag. så jag håller tummarna!
men ska väl försöka hålla mej vaken en hel dag oxå ;) kroppen är helt slut, känns som att jag skulle ha blivit över körd eller nå.... hostar och snorar för fullt.... segt segt....
men bästa mamma ringer flera ggr om dagen och kollar hur jag mår, det gör även Tony trotts att han kommer hem varje dag hihi så goa så. men känner sig omtyckt=)

Saknar min Calibera, hade verkligen börja komma igång med henne nu, riktigt fin börjar hon kännas, så synd med en veckas glapp i träningen men jag kan inte trolla =)
Underbara Linnéa stäåller upp och tar hanhd om henne just nu, undra vad jag skulle ha gjort utan henne? så underbar!
Men hoppas på att kunna ta hand om henne själv snart igen... måste få lite krafter bara, benen är som kokta spagettin och blir alldeles färdig av att gå från sovrummet till vardagsrummet.

men ty ingen knorr eller tryne fick jag ;) skämt å sido men tror svin influensan är lite väl uppblåst, jag har dåligt imunförsvar och kraftigt nedastt lung kapacitet men jag behöver inte åka in, jag bröjar må bättre och har klarat de helt själv precis som en vanlig influensa bara att den kom över en natt men men.

 allt har sin mening, det är vad jag tror.
jag tror att man kan hitta tillbaka till varandra om det är meningen, bara viljan finns där, att man vågar, att man inte dömmer innan. men det är vad jag tror.
Jag tror även på evig vänskap, men det är jag.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: