biokväll med syster =)

2009-09-29 / 21:06:26
Nyss hemkommen från en bio kväll med bästa syster=)
Såg The ugley truth, en roliga och mysig film, super i höst mörkret!
En toppen kväll!

är det inte underbart med höst?! så vackert, så mysigt!


Förstår inte att det kan at så lång tid att återhämta sig efter att ha varit sjuk. är fortfarande så trött i kroppen, får vila innan jobbet när jag ska jobba kväll och är typ död när jag har jobbat dag.. men hoppas karfterna i kroppen snart är åter så jag orkar rida hel hjärtat för just nu finns inte dom krafterna, speciellt inte när hon är så pigg och stark efter 1 veckas vila men kan inte klandra henne. Hon är bäst! och hon ger mej enorm energi! ser fram rmot att rida på torsdag.
I morgon hinner jag inte, ska till banken och fixa lite sen måste jag ringa och efterlys en räkning. inte för att jag saknar den men blir fundersam vill inte ha nån jätte räkning nästa månad - nej tack. så måste komma upp det.


Nu tok längtar jag till lördag, våran dag! ska bli jätte trevligt. jag hoppas att vi kanske kan ses på fredag oxå men huvudsaken att vi umgås på lördagen =) en LS dag ;)

Nu ska jag vila lite i soffan sen blire sängen =)

sov gott!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: