Vaccination?!?!?!

2009-10-29 / 02:58:48
Är väldigt kluven över denna vaccination för svininfluensa..... många av mina kollegor har blivit klen efter den... bli sjuk för att ta en spruta??? humm får en att tveka.. sedan säger folk att man ska ta den för att minska smittspridning. men ska man offra sig själv så pass? Det är liksom friska människor som blir klen av sprutan va händer då typ mej som har en svår astma??? känns inge kul =(


Men får väl ta en funderare, kanske kan ta sprutan inför ledighel så jag slipper va hemma från jobbet, men inge kul att va sjuk på ledigdag heller. aja det finns större bekymmer i denna värd än ett stick i armen/skinkan.

Allt löser sig =)
Kommentarer!
Postat av: Crazyangel

Jag tycker att det är skitjobbigt med sprutan.. Läste nyss en artikel om att sprutan kan ge kroniska skador på fostret. Precis det jag INTE vill. Uha.

Kommenterat - 2009-10-31 / 06:58:52  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: