soooooon

2009-10-31 / 03:30:46

japp snart är mitt 3e natt pass slut vilket innebär 4 L E D I G A  D A G A R !!!!!!!!!!!!!!!!!!! njuter för fullt av bara tanken =)

Det blir det sova till 12-13, ringa sofie och höra angående kvällen, sen stallet, och hinna förbi systemet i fall de blir lite vin till kvällen ;) sedan hem och göra sig i ordning för att sedan åka på familjemiddag med Tonys föräldrar samt hans syster med familj, blir mysigt =)

Saknar min älskling så himla mycket nu har inte träffat honom sedan i torsdags, får umgås en stund i morgon sen måste han jobba igen och måste jobba hela söndagen vilket innebär att jag får träffa honom på måndag kväll igen... såååå tomt... sängen är ju gjord för 2 (3 i vårat fall för Nellie sover i mitten).

Snart ska jag få min vaccination, sprutan ligger färdigladdad här intill mej, men tänkte hala ut det så länge som möjligt i fall jag blir klen av den så hinner jag hem innan den börjar verka. Få se vem som är villig att hugga mej i armen här i natt ;)

Är sugen på att besälla lite julgardiner snart =) Och köpa nå fina ljusstakar=)  Tycker julen är sååå mysig! Med allt rött och alla ljus.  Ska bara klura ut va jag vill ha för gardiner, svårt att veta vad som kommer passa när det blir nya tapeter... men de är kul att planera lite.
Ska även köpa ett vardagsrumms bord och krukor när tapeterna är på plats så jag ser vad som passar in. Me like!
Inredning, pyssel och fixa är så himla skoj =)


Njut av livet =)

Sussa sött!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: