sängen nästa =)

2009-10-04 / 00:35:21

Har nyss kommit hem efter en mysig och trevlig film kväll med Linnéa =) Det var verkligen jätte trevligt!
Va jätte trött nät jag åkte men blev pigg när jag gick in från bilden, var tvungen att passera massa fulla killar så blev lite skraj så blev väl pigg då. är ju så himla mörkrädd!
men nu är jag hemma i säkert förvar med låst dörr och 2 underbara katter som sällskap.
Älsklingen är ute och partar med grabbarna, längtar tills han kommer hem =)


igår var det fest eller de slutade med huvudet i hinken för min del, men helt sjukt hade knappt druckit nå sen fick jag ont i magen och mådde super illa och spydde massa så gick hem vid 10-11 tiden. har varit rätt seg idag.

var ut och hälsade på mammsen och pappsen idag =) Älskar er!!!!

Gjorde ett test idag, de va negativt. det är väl lite tidigt men är det någonsin rätt tidpungt? det måste va ganska svårt att planera iaf. men en sak vet jag när det händer blir det inte samma beslut som förra gången. inte igen....


i morgon ska jag jobba natt, rätt skönt att jobba nätter faktiskt, blir lite osocial dom dagar jag jobbar nätter eftersom jag måste sova dagtid men annars blir jag ju ledig mer=)

nä nu ska jag försöka sova =)
natti natti

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: