nu är det helgggggggggg!

2009-10-02 / 09:34:46

vaknade ganska nyligen och då slog det mej att det är fredag och jag är ledig till söndag natt =) det känns riktigt bra.

Fick skriva på kontarkt på förlängning igår =) Till sista maj, vilket innebär att de är till sista augusti sa chefen efretrsom då är det semestrar och även jag har rätt till betald semester då!!!!!!!!! WEEEEE jag har aldrig haft en riktig semester bara sommar lov och dom senaste sommrarna har jag knappt varit ledig nå så det känns lyckligt att veta att jag har betald ledighet att ta ut =)

Ikväll tänkte jag festa med flickorna, men är lite kluven hade ju vilja att alla skulle umgås men hur jag än gör så får jag inte tilolo det. och syster vill verkligen för vi jobbar alltid om varandra hon jobbar så mycke helger och när hon väl är ledig jobbar jag  men ikväll är vi lediga samtidigt så då tänkte jag passa på.
Sedan har jag bjudit med Elin, det är viktigt att ha vänner runt sig när det är lite tungt så därför tänkte jag att hon skulle umgås med mej och sis ikväll ;) får se om hon uppskattar det i morgon hihi nej men de ska bli kul vi umgicks ju lite innan jag bröt med H och lite efter det så det ska bli jätte kul att ses igen. det är en fin vän!

på lördag är det tänkt med en filmkväll med Linnéa =) mysigt va ett tag sen nu så hoppas det inte blir inställt av någon anledning =)  Saknar våra kvällar så det ska bli jätte trevligt! en super fin vän!

sedan på onsdag nästa vecka kommer en kiropraktor och ska kolla igenom våra hästar då, alltid brea att göra oich Callie har säkert något att rätta till, har lite svårt att rakställa henne helt på nå vis lyckas hon vrida mulen. men efter "gymnastik" på banan igår så blev hon mycket mjukare =) hon kändes riktigt fin på slutet så då bröt jag när jag var mer än nöjd, helt plötsligt släppt allt. Hon har ju en mer kantrande känsla i höger varrv så tränade ordentligt i det varrvet sedan lossnade det nästan direkt i vänster och hon blev jätte fin.

Nu till det svåra, va sjutto ska man han på sig ikväll??????

nu ska jag åka till stallet snart och rida en sväng =)


                                                                                   ha en toppen fredag!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: