natt jobb...

2009-10-10 / 23:55:58

Igår åkte jag hem och hade myskväll med päronen mina =) sedan åkte jag och hälsa på Sofie och Peppe. Riktigt mysigt!
Sedan mötte jag upp älsklingen när han var på väg hem från krogen så kröp vi ner tillsammans såååå mysigt!

Idag började dagen med utsläpp i stallet, sedan hem och äta frukost sen sova en stund sen slappa/ sova i soffan en stund sedan hem till Sofie och Peppe för att äta pizza och se fotboll =) riktigt trevligt! men efter första halvlek var jag tvungen att bege mej till jobbet, där jag sitter nu. Är rätt trött så passa på att skriva för att ha något att göra just nu =)

Tok saknar Tony just nu!
Men hoppas dom får en toppen kväll oavsett krogen eller ej. önskar bara jag kunde vara med, men de blir fler gånger. Och jag kommer nog må bäst i morgon hihi så jag får njuta av den tanken =)

Sen har jag insett att det är med splittrade helg fodringar bara ställer till det för mej eftersom jag jobbar så mycket helger. super svårt att få ihop det, åka direkt efter jobbet och släppa ut eller gå upp tidigt och släppa ut och sen lägga sig igen för man ska i väg och jobba natt eller dyligt. det funkar helt enkelt inte för mej. blir jätte låst. så då låser jag hellre en hel helg och en dag till, bör ju bli typ 3 helg pass. så är man ledig sen.
Det var ju en bra tanke med att dela upp helgfodringarna men eftersom jag jobbar skift och helger funkar det inte alls så bra för mej.

Längtar efter min älskling.... ska bli så mysigt att krypa ner i sängen intill honom i morgon efter jobbet =) slutar om 7 timmar....


aja ha en toppen lördagkväll/natt allesammans!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: