ledig=)

2009-10-19 / 12:38:00
japp idag har jag min ledig måndag och jag njuter för fullt men har en hel del som egentligen bör göras. får se hur mycket jag hinner, jobbar juh natt i morgon med så får göra resten då. har faktiskt en rätt skön vecka  denna vecka. natt tisdag, sover halva onsdagen men är ledig sen, ledig torsdag, kväll fredag, dag lördag, kväll söndag samt utsälpp på söndag morgon hinner kanske inte göra så mycket i helgen men det känns som att jag kommer hinna vila upp mej rätt bra denna vecka såååå skönt!


Har haft en mys helg med Tony, har ju jobbat så mycket nätter den sista tiden så det var 2 veckor sen vi umgicks en helg så det var riktigt mysigt!

Ska städa förådet och stuva om så han får in sina saker snart=)

nä nu ska jag diska sen iväg och fixa lite sen tänkte jag åka och rida sen ska vi åka och handla och kolla på en "grej" så full schema en stund idag men det gillar jag =)

Vill börja rida för Frida igen men får en rätt dålig lön nu eftersom jag var sjuk lite över en vecka... suck men men får en riktigt bra inför december istället för jag har jobbat extra och gjort turbyten =)
Ska fixa bilen och sälja den snart oxå, onödigt att betala en massa för en bil som inte används.

aja ha en toppen måndag och njut av hösten, de gör iaf jag =)
Kommentarer!
Postat av: L

Ska ni bara ha T´s bil? :)

Kommenterat - 2009-10-19 / 12:58:59  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: