jäkla finanskris.....

2009-10-27 / 12:22:09
är lite besviken just nu.
Jag och älsklingen har varit och tittat på ett radhus en 3a super fin! Och vi hade bestämmt oss för att vi ville köpa det. Var till banken idag... Där krossades vår dröm =(
Jag fick inte stå på lånen för att jag inte har fasttjänst...*suck* men kan ju jobba flera år på sjukhuset utan att få nå fast... inte lätt... men då kunde ju Tony stå på lånet och radhuset så kunde man lösa det där sen men då var vi tvugna att ha 10% i kontant vilket innebär ca 60 000 och vem har det i bakfickan???? speciellt efter ha att pluggat hela livet och bara hunnit jobba i drygt 5 månader?!?!?!?!

Aja jag ska iaf byta bank för dom ville att vi skulle ha samma bank och den bank älsklingen har verkar bättre än min, iaf mycket trevligare och det är värt mycket =) Så nu har vi skaffat oss en bankkontakt eller vad det heter =) Ett steg i rätt riktning. Så nu ska vi boka en ny träffa med henne snart och planera vårt sparande =)

Nu lägger vi krutet på rusten här i stället och gör det super mysigt här tills vi har fått ihop till kontant insattsen =)

Tror även jag ska sälja min bil, den står ju nästan bara... då kan jag betala av pappsens pengar så det blir gjort  och börja spara den summan i stället =)

aja nu vet ni iaf om den lilla hemligheten som jag tänkte berätta när allt vra klart, nu blir det inget så vi bor kvar här på söder ett tg till =) Men jag trivs otroligt bra i den här lägenheten så nu ska den bara fixas till så blir det kanon!

Att försöka se det mesta med ett positivt öga gör att aman blir postitiv som person och då mår man bättre =) Funkar iaf på mej =)


Nu ska utrotning damrotta börja hihi
Sen träning för F i kväll ska bli så kul!


Ha en toppen dag!
Kommentarer!
Postat av: L

Vart?

Kommenterat - 2009-10-27 / 12:41:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: