höst =)

2009-10-29 / 03:28:27

åh va less jag bli på mej själv..... glömde va jag hade får pinnkod till mobilen så nu måste jag leta på pukkoden... gahhhh va irriterad jag blir på mej själv ibland men men får kolla efter den när jag kommer hem. jobbar natt igen nu. har snart gjort 1 av 3 nätter sen ledig 4 dar!!!!!!!!! weeeee så trevligt =)


Imorgon eller idag beroende hur man ser på saken så kommer målaren och ska kolla på lägenheten så blir de väl rust inom snar framtid =) läääängtar kommer bli sååå fint! Har massa ideér i mitt huvud nu om hur jag vill göra, vad jag vill köpa =) Blir nog riktigt bra de här =)


Köpte en liten pumpa, ska försöka göra en ljuslyckta =) hihi får se om det går =)


så här fin blir den väl inte men inspirerad blir jag =)

 

Åh tycker det är sååå mysigt med hösten, skön klar luft, fina färger, mörkt på kvällarna så man kan tända ljus och mysa med filtar och kramar =) Trivs så himla bra med älsklingen så varje dag med honom känns underbar!Trodde verkligen inte att det gick att känna så här=)





Åh min älskade Calibera!!!!!! Du ger mej sån enorm energi!

nä nu ska jag fortsätta jobba =) sov så gott!
Snart får jag åka hem och krypa ner i sängen =)

Ha en toppen torsdag!

Kommentarer!
Postat av: p e e l i i n

Jag kan egentligen lite när som helst :) Bara å hojta till när du inte jobbar. Tack tjejen, du passar åxå skitbra i de! :D puss

Kommenterat - 2009-10-29 / 08:45:02  | URL - http://http:/niidju.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: