gahhhhh det gör ont!!!!!!!!!

2009-10-14 / 11:31:12
har haft riktigt problem med en stortå nagel, tappade den efter att ha blivit stämplad under fotbolls match men sedan blev den nya nageln skadad och när den börja växa ut  snodde den runt och växte som en klo rätt ner i tån. Vilket har orsakat riktigt värk.
Så efter mycket väntan och hopp om att den skulle rätta till sig så förtod jag att detta inte skulle hända så blev tvungen att ringa HC för att få tid för att ta bort den.
De sista dagarna har jag knappt kunna få ner foten i skor, så rida har varit helt omöjligt då måste jag ju kunna stödja på foten. Men idag hade jag tid hos läkarn, så först fick jag bedövnings spruta shit den gjorde verkligen ont, så benig tå och värsta jätte nålen, men jag var tvungen att titta när han stack mej, vågar inte titta bort för då finns de risk att jag drar undan tån. Sedan blev de som sockerdricka i tån sen blev den kall sen kändes den inte och då la jag mej ner ille inte se resten.
Men fy va Dr X fick ta i! Såg hur han fick ta och benda och böja på min stakars tå.
Han tog bara bort den skadadde delan (3/4 del av nageln) den lilla delen närmast nagelbandet fick vara kvar för  den var rätt fin och riksen är stor att jag inte kan få någon ny för tån hade tagit rätt stor skada sa han.
Han sa även att jag får nog rätt ont när bedövningen går ut för han fick ta i rätt ordentligt för den satt så hårt och var så tjock efter gamla skodor.
Och smärta är vad jag känner just nu! så nu ska jag slå på en film och tycka synd om mej själv.

Min underbara älskling skjutsade mej fram och tillbaka till HC så jag slapp gå =) Men hem hade jag aldrig kunna gå heller så var det bra med det. Mycket balans sitter i stortån och hela den plus en bit till blev bedövat.
Sen är det enda jag kan få på mig tofflor och det var rätt kallt för det idag brr.

nä nu ska jag sätta på en film och ta det lite lugnt.

Ha en toppen dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: