Erica och Sabina dag =)

2009-10-28 / 12:23:59
Japp idag blir det en Erica och Sabina dag, mycket trevligt, ska utretta lite ärenden tillsammans, handla lite, fixa stallet sedan ska hon hjälpa mej färga håret. Börjar fundera på om jag ska göra nå nytt, men jag vet inte, vad skulle det vara i så fall???
Sedan blir det massa snack och trevligt kanske en promenmad i de härliga höst vädret? Ska bli jätte kul =)
Stolt över henne som gjort det så bra =)


Igår var det träning för F gick rätt bra, har ju lite problem med galoppen men men det är ju hennes svga sida så den för jag fortsätta lägga ner krut på så kommer det gå sen blir hon så ivrig när man är 2 på banan men de är super bra träning för hon ska inte bry sig om vad någon annan säg och gör hon ska lyssna och koncentrera sig på mej/oss. Vilket hon är skit duktig på i skritt och trav. riktigt fin va hon i traven igår =)

Måste destor värre gå och fixa min rygg snart får ondare och ondare efter varje gång jag rider, tror de är grymt snett  i ländryggen... det känns som så. Så får väl ta tag i det.

Nä nu ska jag göra mej klar och skutta ner och möta upp E.


Någon som är duktig och sugen på att hjälpa mej designa bloggen? eller som vet någon annan som är duktig? vill fixa upp den!

                                                            Ha en underbar dag!
Kommentarer!
Postat av: p e e l i i n

Jag står fast vid att jag kan hjälpa dig.. :)

Kommenterat - 2009-10-28 / 16:42:33  | URL - http://niidju.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: