andra natten

2009-10-30 / 03:20:42
japp nu har jag snart gjort min andra natt,  en kvar =)
Mammsen och pappsen kom förbi med min vinter jacka igår eftersom jag ska cykla till jobbet igår(torsdag) och idag(fredag) och de var riktigt skönt va rätt kallt igår kväll och kan tänka mej att det är bra kallt nu när jag ska hem om 4 timmar.
Har jobbat med underbara U i natt riktigt kul! Massa tjejprat och sånt nice nice men har även haft full fart fram tills nu så dessa timmar från kl 22 till nu har gått i ett naffs.
Snart väntar sängen. Känns konstigt att inte träffa Tony fören på lördag om de nu blir så får se hur det går på deras stopp jobb annars ses vi inte fören på måndag eftersom vi jobbar om varandra hela helgen... men de är mysigt att längta!

Träffade goa Elin i stallet igår och hon sa att hon kunde hjälpa mej att fixa till bloggen riktigt skoj=) är så oteknisk så skulle aldrig klara av det själv...

Jag försöker tänka att allt sker av en anledning, allt har sin  mening (förutom folk som måste dö förtidigt eller bli utsatta för våld de finns ingen mening med det) men nästan allt annat.
Vissa dagar känns saker tungt de gör det men jag försöker alltid vända på saker och ting för att se de från flera håll, för min del funkar det inte att gräva ner i mej i något om amn säger så får då mår jag riktigt dåligt. men jag är även dålig på att ta i tur med saker och ting. Le och va glad så blir det lättare de är iaf vad jag intalar mej själv. Funkar oftas bra för min del. Eller så måste jag prata av mej, ut och gå, eller rida funkar oxå bra.
Men att ha en riktig vän att kunna ty sig till när de behövs är oslagbart men inte alltid möjligt...

Tiden läker alla sår?


sov gott

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: