Älskar dej

2009-10-12 / 01:53:16
Jag är verkligen tok kär! Tony betyder så himla mycket för mej, inga ord kan beskriva det! Han ställer alltid upp, finns alltid där när jag behöver, omtänksam, charmig, rolig, lite små spydig inland vilket jag älskar för jag är likadan =) Vi säger saker samtidigt. Ibland behövs inga ord vi vet ändå vad den andre tycker känner.
Vi är varandras bästa vänner samtidigt som vi är ett par. Det känns som att vi hör ihop!

Och jag vet att mitt hjärta tillhör honom, har aldrig kännt så här, kännt att det är så rätt.
Han gör mej lycklig!

JAG ÄLSKAR DEJ TONY, FÖRALLTID!!!!!!!!!!!!!!!!!


Blev lite sentimental när jag sitter här på jobbet och tänker, så var tvungen att skriva ut det =)


Partade med bästa Emma här om dagen och hon kommer hem på besök snart ska bli såååååå kul!
Saknar henne verkligen.... Lyssnade på Shakira och tittade på hennes konsert det väckte så himla många härliga minnen, fester konserten vi var på. Hela våran sommar var det shakira som flödade ur högtalarna.
Hon är underbar vilken röst! Me love!!!!!!!!!!!



Ibland bör vissa saker förbli osagda för ibland gör sanningen mer ont än nytta.


Sov gott
Kommentarer!
Postat av: p e e l i i n

Tack tjejen, du e söt du! <3

Kommenterat - 2009-10-13 / 12:46:41  | URL - http://http:/niidju.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: