trevligt

2009-11-23 / 11:29:25
Har haft en riktigt trevlig helg=)

Frdagen jobbade jag till 22.30 så då bleb det lugnt.
Lördagen började jag med att tillbringa i stallet, hela förmiddagen=9 såååå härligt sedan hem gjorde sig i ordning för att gå ut och äta med gobiten min och hans päron =)
Vi gick och åt på bishop, vilken god mat!!
Sedan satt vi kvar och pratade lite och drack lite gott, sedan fortsatte vi till interpool, var där en tag sedan begav vi oss till shurt street saloon. Vilken mysigkväll =)
Kom hem vid halv 12. Ville inte va ute och svira alltför sent eftersom jag skulle släppa ut pollarna även på söndag.
Men vi har bestämmt att vi ska utforska alla resturanger här på söder, så lätt att glömma bort dom eller inte glömma men det blir lätt att man går ner till stan och går på samma som alltid.
Så nu ska vi gå igenom dom på söder =)

Söndagen startade i stallet=) Red med B, hon hade koll på att det var nå i spikfabriken så det var bilar över allt där så vi skippade ponnyklubbs skogen, hon visade mej lite nadra mysiga vägar. Blev en hel del backar ändå =) över stock och sten, sedan lite fina väger där vi kunde höja tempot lite. Det va så himla kul drygt 2 timmar var vi ute=9 Men shit va djupfryst jag var sedan. Det började regan när vi var ute och då blev man riktigt kall.
Så efter staller var jag både frusen och hungrig så då for jag hem till forsby och tog en varm dusch, lånade lute torra kläder och blev bjuden på mat =) Potatisgratäng och kalkongryta mums!

Ikväll ska jag mammsen och sis på ansiktsbehandling som jag fått av snälla Frida =) ska bli riktigt härligt!

SKa nog ringa och fixa tid för ryggen, för shit va ont jag har idag men ska försöka strecha och dona så kanske det blir bättre =) skam den som ger sig =) närå men i vissa lägen kan maniaf kämpa extra=)

skulle vilja se bluemoon i veckan oxå =) jobbar tisdga och onsdag natt så inte då iaf.

aja ha en toppen måndag!
Kommentarer!
Postat av: crazyangel

Ja den växer :)



nä han är nog för liten för att förstå än :) Han har precis förstått vad "mage" är förnå, så att det finns nån bebis där i är nog lite väl invecklat :)



Nä jag har tänkt att jag ska prova ett sånt, men vt inte vart man får tag på dom :S om man köper dom eller lånar dom från MVC lr nå.. Hmm.

Kommenterat - 2009-11-24 / 10:57:59  | URL - http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Sofie Fastesson

Hejsan! Ja men vist var det bra! fick många bra tips och så, jag r inte så insatt egentligen i hud och sånt ännu :) Tyckte att det var superbra när jag var där, men nu har jag använt det morgon/kväll en vecka och tycker mig inte se någon skillnad! Så det är lite tråkigt, men ska ge det en månad i alla fall. Mycket pengar var det ju, jag gick loss på hela kittet på 3900 kr så jag måste vara kritisk, var ju ändå garanti på det! =) krams

Kommenterat - 2009-11-24 / 11:04:46  | URL - http://filosofii.blogg.se/
Postat av: Emma - Tokyodreams

Hej kikar in :) önskar dig en trevlig dag.

Kommenterat - 2009-11-24 / 14:23:02  | URL - http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: