soon time to work

2009-11-07 / 12:41:48
så nu är snart min lediga "helg" slut, en dag gick fort men var inte inställd på annat så =)
Jobbar kväll i kväll och dag i morgon sen ledig 2 dagar woho lyx ;) nästa vecka jobbar jag dagskift så då ska jag komma igång med träningen med Calibera oxå, ser verkligen fram emot det nu!
Så segt att man ska tappa så mycket när man blir sjuk=( men nu är jag på benen igen!

Goa L hade fixat stallet i morse så då kunde jag fixa lite här hemma och bara ta de lite lugnt, slippa stressa med stallet innan jobbet och de va verkligen guldvärt idag. Är sååååå trött. Men de kommer lite efter att ha jobbat nätterna ska bli skönt att ha lite normala dygnsrutiner nu ett tag.

Skulle behöva klippa mej snart oxå, börjar bli förjävligt slitet not good! men inte så man prioriterar det nu med dålig lön och inför jul men humm de måste göras vill fan inte ha håret utsläppt snart.... Kanske skulle göra nå nytt med det? klippa lugg igen? klippa av det? slinga? färga? nått? vet inte får fundera på det =)
Lägger upp nåra allternativ som jag redan provat=)



aja dags att göra sig redo för att åka till jobbet, cykla eller ta bilen?

Ha en toppen lördag


Kommentarer!
Postat av: Marie

Hej gumman!

Det var länge sen nu. Hoppas allt är bra med idg!

Kram, Marie

Kommenterat - 2009-11-09 / 12:11:04  | URL - http://miiemarie.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: