så mysig!

2009-05-21 / 14:42:25
vilken underbar kväll-natt- morgon jag har haft.
Igår efter praktiken åkte jag till T som gjorde lite mat åt oss såååååå mysigt! sedan satt vi och kikade på tv i väntan på att min mobil skulle ringa så vi kunde åka till gävlebro och sälja mina däck. så underbart av dej att jag slapp åka själv =) men de lät som att du alrig skulle tillåta de heller hihi så go så.

fick 1800 för däcken, riktigt nöjd för de ska gå till köksbord och stolar som jag ska åka och köpa imorn =) weee så kul!

sedan åkte vi till syster och kikade på 2 tv bänkar som jag fick om jag ville, tror de blir den vita den va snyggast och va mest min stil. Tack för att alla tänker på mej så underbara så =)

sedan åkte vi till T igen, kikade lite på tv sen la vi oss och pratade jag somnade först (inte så oväntat), vaknade brevid gobiten så mysigt. är så glad för att jag vågar lära känna honom! va lite fegför tyckte de va så snart men va fan jag hade inte vilja missat honom heller. tar en dag i daget så får vi se vart den leder, jag vet iaf att jag vill lära känna honom bättre.

nu har jag pluggat lite inför min slut tenta som är imorn usha va läskigt vet inte alls va jag ska läsa på för nå... skit svårt!

snart kommer nog Linnéa förbi =) då ska vi ut till stallet sedan förbi fotbollen en sväng sedan mys kväll hos Linnéa! Elin och hennes love kommer oxå ska bli riktigt nice! Ser fram emot den här kvällen =) men de blir inte så sent eftersom jag har en viktig dag imorn!

Jag och min kärlek! Så underbar vän




ha en toppen dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: