onsdag. kärlek och vänskap de bästa som finns

2009-05-27 / 11:50:36
nu är det 9 dagar kvar till examen! sååååå spännande och så läskigt!

jag vill kosta på en riktig dunder fest men jag ska ju som sagt flytta och de ärinte gratis såfår göra de bästa av saken ändå =) bjuda på lite mat och lekar så kanske de blir bra ändå =)
de jag vill är att få en underbar kväll med alla mina underbara vänner!

jag är kär!
Om jag vill vara din flickvän? absolut! du gör mej lycklig!


Jag har underbara vänner! Så skönt att de är som förr att vi kan prata om allt igen! du är min andra hälft! jag vill dela allt med dej, tillsammans är vi osalgbara! Älskar dej hjärtat!

snart ska jag ta tag i ridningen oxå, är så mycket nu men slutspurten i skolan, praktik, tenta, seminarie, utbildning inför jobbet oh de är massor skulle vilja klona mej ibland. men snat så blir allt lugnare igen.

nä nu ska jag läsa på lite mer inför utbildningen imorn, spännande! ska ju va någon lite skrivning oxå mindre spännande hihi.
sen bär de av till praktiken!

ser fram emot lördag =) kommer få så kul darling! längsen vi gick ut tillsammans nu känns de som.

sköt om er
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: