onsdag

2009-02-18 / 15:34:46
Idag har Nellie tagit flera steg, inte så stablia de är lite vingligt men hon tar sig fram =)
Så skönt att de har blivit lite bättre!
Imorn 15.30 ska vi till sjukgymnasten, spännande och se vad hon/han hittar på.

Nu sitter jag och väntar på att Henrik ska komma hem så jag kan åka och pyssa i stallet.

Blev bjuden på lunch av mammsen =) alltid lika trevligt när hon hälsar på!
Har lite forsby hemlängtan mellan varven men de är väl inte så konstigt när de är så mycke otur i mitt mitt liv just nu.
Men le och va glad så orkar man mer =)

har börjat kolla på one tre hill som jag lånade av Linnéa nu förstår jag vad hon menar med att man blir fäst vid det hihi
ska nog kika lite ikväll efter plugget, som belöning ;)

snart helg.... skulle ha födelsedags klas på söndag men de får bli i forsby, vill inte ha så mycke folk här när lill tösen inte mår helt bra. Lugn och ro är viktigt när man inte mår bra och sömn är den allra bästa medicinen!

Nu ligger hon här på golvet och sover, så nöjd för att hon har fått varit i köket med mej hela dagen =)
De är kul när man kan göra någon glad med små saker!

Den 6 mars ska jag på kryssning hoppas de blir kul och utan tjaffs, men jag åker inte om Nellie inte mår bra eller nån annan för den delen de är ju över 2 veckor dit så mycke hinner hända (på gott och ont) de visar sig.

aja nu ska jag byta om så jag får åka snart, vill hem och fortsätta plugga och dona......
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: