Nellie (Lördag)

2009-02-14 / 18:50:57

Hej Hopp!

Imorse vid 04 tiden vaknade jag av att Nellie var väldigt orolig i buren så jag bäddade åt oss i inhängnaden och gick och lade mig där med henne. Men om fortsätte vara orolig ville krypa i väg... Så jag lät henne göra de för att se vad hon skulle göra, hon kröp till ett hörn och satt där. När jag kollade va hon gjorde så KISSADE hon =) lill tjejen..Sedan somnade hon och sov till 10. Då var de dags för mediciner sedan frukost. Jag tog botten på transportburen och gjorde till kattlåda då den har en kortsida där de inte är kant så hon lättare kommer in, när jag satte in lådan i inhängnaden så började hon resa på sig, bli ivrig så jag hjälpte henne till lådan och dåkissade hon igen, hon gjorde även de andra behovet. sååååå skönt! de är viktigt att hon klara av att göra sådant själv.

Sedan har hon sovit och mysit hela dagen.
 Nu är de snart dags för middagen och film med hela famlijen, (Jag, Henrik, Kurre och Nellie)

Bara fortsätta hålla tummarna för en så är hon vid gott mod =)

Ha en trevlig lördag kväll och en trevlig alla hjärtansdag

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: