lördag-söndag

2009-02-23 / 13:08:07
Lite helg rapport =)

Lördagen började dagen med en tenta... svår men de visar sig hur de gick sen orkar inte bry mej nu kan iaf inte göra nå åt de just nu.

sedan åkte jag ut och red med Lollo och Linda sååå mysigt! var ute säkert närmare 1½ timme, tänkte jag bara skulle skritta men de tyckte inte Callie, hon var som ett krut paket så vi ökade tempot lite för vad tjänar de till att bara bråka om tempot en hel ridtur? då är de väl mycket roligare för oss båda om man kan vara nöjd och ha kul tillsammans =) och de hade vi hon skötte sig så bra fick trava på i långa tyglar utan krav, (förutom att jag bestämde tempo) skulle kunna ha ridit hur länge som hälst de fick mej att glöma allt för en liten stund såå underbart skönt

sedan åkte jag till mamma och pappa, gjorde en tårta till söndagen då släkten skulle fira mej =)

Efter de åkte jag till Madde, vi drack vin, kikade på melodifestivalen eller vi skulle kika men vi pratade och pratade en massa, så underbart att vi har börja umgås igen! Så himla kul att vara med henne, så underbar person =)
tiden gick så fort så vips var klockan halv 1... oj oj då var de dags att gå hem och sova....

Söndagen tog en skön sovmorgon, sedan ut till stallet och gjorde iordning allt och Callie och Bojsan sedan hem till forsby, bytte om och gjorde mej klar för att firas.
Fick många presenter kändes som jag fyllde 100 år hihi
massa snygga och sköna kläder *love* underkläder, biochek, presentkort hos kiropraktor kanon de behöver jag verkligen, lite köks grejer som jag hade önskat mig bla en stor gryta =)

födelsedags festen blir på fredag, inge märkvärdigt bara en anledning till att ha fest ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: