kort presentation

2009-02-11 / 10:14:46
Tänkte att mitt fösta inlägg skulle bli en kort presentation av mej och mina 3 fyrbenta bebisar.

Jag läser till sjuksköterska, tar examen den 5 juni nu i år! Shit de har gått så fort! såå skönt men sååååå läskigt när jag tänker att jag ska stå på egna ben... usha då ska jag ju kunna en hel del. men förhoppningsvis kan jga mer än vad de känns som just nu..
Jag lägger mycket av min lediga tid i stallet, finns de nå bättre avkoppling? så skönt att vara där när de är mycket i huvudet.

Så om mina bebisar.

Min häst Calibera, kallar henne Callie. Jag köpte henne den 1/12-07. Vi har haft en hel del ortur med skador under vår första tid tillsammans. Just nu är de en sträckning hon har råkade ut för och som följa av den har hon fått ont i ryggen... så tråkigt! Men jag tog ut en massör som har gjort 3 behandlingar på henne. (hon hade kanske lite för många egna åsikter?!?!?!) Sedan har jag fått ordenation på dagliga promenader och stretching.  Jag hoppas att hon mår bra snart!

Sedan har jag två katter.
Kurre är den äldsta han köpte jag den 13 augusti 2006, Han är en blandras på Birma, bondkatt och en till som jag aldrig kommer ihåg *minnet bra men kort*
I höstas adopterade jag Nellie av Emma då hon skulle börja jobba i Fjällen. Hon är en blandras på norsk skogskatt och en liten ras. Dom trivs så bra ihop! Gobitarna =)

Jag skulle vilja ha en hund sen men de får vänta. De är lite trångt i lägenheten med 2 katter och en hund. I alla fall med mina två busfrön!

snart ska jag åka ut till stallet med min älskade Linnéa.
De är hennes förtjänst att jag har min underbara Callie!

Så de härblir mitt första inlägg
Ha en bra dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: