födelsedag!

2009-02-23 / 13:13:17
Japp idag blir jag 22, ett år äldre men känner mig inge klokare för de ;)

Har varit i skolan en sväng men eftersom jag fyller år så bestämde jag att jag får göra som jag vill idag så jag åkte hem och myste med kurre och nellie istället, tänkte åka till callie snart.

Ikväll ska vi ut och äta =)

syrran ville att jag skulle svänga förbi henne, undra va hon har hittat på nu då.

på fredag blir lite förfest här sen krogen, ska bli trevligt.

och nellie kom och mötte mej så glad i dörren när jag kom hem, så underbart att se henne gå, även om de är vingligt. de får ta all den tid hon behöver för att bli bra, hon är envis och en riktig kämpe. Nu får hon vara i hela lägenheten igen och de gör henne gott de syns =)

nä nu ska jag leka lite kurragömma med bebisarna mina ;) så kul,men de glömer alltid svansen så jag vinner ;) me like!

ha en trevlig måndag, för de ska jag ha!

puss och kram ses på stan
Kommentarer!
Postat av: Linnéa

Grattis min pärla!!

Kommenterat - 2009-02-23 / 19:05:52  | URL - http://linnea.stjernstedt.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: