trevligt men sliten ;)

2009-08-31 / 17:02:02
har haft en riktigt toppen helg=)

i fredags åkte jag direkt till stallet och tittade till lill stumpan min tog en liten promenad med henne. sedan hem för att städa lite inför kvällens bravader.
Sedan kom pinglan min och hjälpte mej färga håret blev så nöjd=)
sedan gjorde vi oss klar sedan kom de massa trevligt folk, riktigt trevligt!

Blev en hel del alkohol men riktigt kul! åkte dock i golv när jag skulle busa med T.A så åkte jag i golv och slog axeln aj aj men en drink på de och smärtan va borta tills på lördag ;)
Sedan blev de heart break -klart den bästa krogen-
sedan avslutades kvällen med lite fylle mat på fresses!

lördagen vaknade mindre pigg, sov till typ 1 eller nå... en lugn kväll med film och godis stod på tapeten men när kvällen närmade sig och jag hade varit i stallet och fixat med boxen fick jag ett sms av bästa Linnéa om en fråga om att drick vin och titta på crusingen, tyckte de lät som en riktigt bra idé=)
de slutade dock med drinkar och enkväll på heartan igen hihi riktigt skoj! plus att maria kom och gjorde oss sälskap nice nice

söndagen tillbringade jag i soffan och i sängen va helt slut sov sov sov hihi men de va värt de!

nu ska jag sprinag ner i källaren och fixa med tvätten inför fotbolls matchen ikväll sen åka ut till min älskade Callie =)

ha en toppen måndag!

Puss puss

ps håller tummarna för en repris med Linnéa inom snar framtid ;) *LOVE*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: