sola sola me like=)

2009-08-07 / 09:58:59
åhhhh va härligt! solen skiner för fullt och jag är LEDIG!!!!!!!!!!! så underbart härligt =)
väntar på att Sofie ska vakna så vi kan åka och steka i solen riktigt mysigt!

Gick upp straxt efter 8 med älsklingen för han ska åka och gratta lill killen så vi åt en mysig frukost sen gick jag och startade tvätten, nu ska jag diska och dammsuga golven känns så bra =)

Men det får bli en lugn helg är rätt pank =( måste tanka bilen idag oxå så....  men men inget att göra nå åt. jag ska iaf jobba 6 dar i rad sen så då hinner jag inte sätta sprätt på nå pengar =) sen är jag ledig 3 dar känns riktigt lyxigt!

Har snart jobbat en hel sommar som sjuksköterska, shit va tiden går fort!

Men de har även snart gått en hel sommar utan ridning *suck* BLI BRA SNART DARLING!

Men för varje dag som går blir jag bara mer och mer kär =) Det är en underbar känsla =) Det känns så rätt!!!!!

nä nu ska jag fixa klart så vi kommer i väg till beachen snart!

ha en solig dag =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: