räcker inte till......

2009-08-05 / 23:12:29

just nu känns de inte som att jag räcker till.... de är så mycket på jobbet. vill ge den bästa möjliga vård men ibland är det svårt och de gör att jag får ont i magen och ligger sömnlös och grubblar. vill ju ge de bästa möjliga men ibalnd är de så sjukt svårt. hur ska jag kunna veta vilket beslut som är rätt? bäst?


jag är såååååå kär! så de ger mej massa extra energi!!!!!!!!!!!!!!
Tony peppar mej hela tiden, får mej att känna mej speciell och värde full.
Är man inte på topp får han mej att må bättre igen.
Bara leendet får de att pirra i mej sååååå fint! I´m so in love!
Det känns verkligen jätte bra, de känns rätt. saknar honom så fort han inte är i närheten men de är härlig för då vet jag att jag är kär =)



nu ska jag och mina sambosar krypa ner i sängen! riktigt skönt är bra trött nu
sov gott natti natti

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: