lite uppdate

2009-08-25 / 11:35:24
oj nu va de ett tagsen jag skrev, men hinner knappt sitta vid datorn eller kanske prioriterar annat, jobbar så mycket så de blir mest jobba, äta och sova sen lite fest på helgerna =)

Har fått förlängt till 18 oktober på jobbet, men dom har sagt att vi blir kvar efter de oxå =) Har sökt en fast tjänst där men sådan tur har man väl inte. men de kan vara bra oxå.
sen tycker jag att de är 2 andra som bör få dem för dom har jobbat 1½ år så de vore grymt synd att förlora dom och den risken finns kanske om någon som kom efter får tjänsten.
Jag är glad av att veta att jag har ett jobb att gå till =) Trivs så himla bra!

Min älskade Calibera är fortfarande inte bra men mycket bättre, har börja rida henne nu och  hon känns så fin! Inte de minsta halt, tror det är bra att rör på henne lite så cirkulationen kommer igång för svullnaden minskar och de vätskar inte alls lika mycket. Jag ger mej inte hon ska bli bra =)


Sent igår kväll drog jag och älsklingen och sprang 2,5 km riktigt skönt! Trodde jag skulle va helt slut men hade lätt orkat en bit till så jag va nöjd=) Vi har bestämt oss för att komma igång nu så de ska bli riktigt skönt.
Ikväll blir de lira fotboll de är grymt skoj!

Nu ska jag åka till stallet sen åka och hälsa på 2 gamla vänner som jag inte har umgåtts med på år och dar ska bli såååå kul! Sen fotboll, de är som vanligt fullbokat när man är ledig men då trivs jag!


Jag tok kär och har de så himla bra! Underbara vänner, djur, familj, pojkvän och jobb=)

Ha de toppen
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: