jobba jobba

2009-08-05 / 13:16:38
ja den här veckan och nästa vecka är de jobba jobba jobba som gäller. inte mycket ledigt men de är för att jag får vara ledig 3 dar nästa helg och de känns underbart!
är lite små less för förkylningen verkar ta om, vaknade idag och kunde knappt svälja, och ont i huvudet, är helt slut i kroppen. men när jag kliver av jobbet imorn är jag ledig till lördag em och de känns skönt 2 halva dagar och 1 hel ledig då ska jag ladda upp batterierna igen så jag orkar jobba 6 dar i rad för sen blire lång helg weee så skönt!

nä nu ska jag åka =) ska kika på callie innan jobbet oxå vill så gärna att benet ska bli bra längter verkligen efter att få rida igen!

Är lite orlog för min vän, går inte att nå henne men vill inte tränga mej på heller om de är ensam hon vill vara..... hur vet man vad man ska göra? De är en underbar vän vill att hon ska må bra och vara glad men har full förståelse om de är jobbigt nu. Alltid jobbigt att skillja sig från någon man håller kär.

Nä nu bär de av.
ha en toppen dag

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: