huvudvärk

2009-08-26 / 12:23:00
dumma mej fick en boll i bakhuvudet igår.... så då fick jag ont i nacken och huvudet igen... men hoppas hoppas verkligen att de inte ska sitta i lika länge som efter krocken..... så segt blir lite handikappad med denna huvudvärk och stelhet...

Tur att jag har den underbaraste Tony man kan ha =) som ställer upp och bryr sig så mycket det gör så mycket och betyder så otroligt mycket! Så underbar!!!!!!!!!!!!


Ska snart ta mig till jobbet, får se hur det går men vill inte va hemma i onödan de är ju en hel del pengar man förlorar så försöka är de minsta man kan göra =)

Saknar min tös! hade gärna ridit idag men vågar inte köra bil idag när jag är så stel och sen pallar nog inte huvudvärken av nå bravader.
Ska pyssla om henne extra imorn =) Hoppas huvudet är normalt då.

Nu ska jag göra mej klar.

Ha en trevlig dag och flyt inte bort ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: